Emotionell Instabil Personlighetsstörning

Ja, den diagnosen har jag,de svårigheterna som så väl stämmer in på diagnosens symptom.
Jag känner mig alltigenom tom inombords, det är ingen som förstår. Jag har problemmed humöret, är ofta ledsen,arg, irriterad,och jag kan inte få någon balans i de olika känslorna. Jag vet inte riktigt vem jag är. Jag har svårt med andra relationer. Jag har en ätstörning. Jag är självdestruktiv. Jag är fast i ett mörker som kväver mig. Jag tycker att allla andra har fel, i något som jag själv upplever som högst verkligt (detta har jag fått berättat för mig).



Ja, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om mig, och mitt psykiska funktionshinder, men det skulle trigga för mycket, tror jag. Jag är suicid, har många intoxer bakom mig, och andra självdestrutiva handlingar.Jag vet att den sista,inte är den sista, skrämmande nog....

http://sv.wikipedia.org/wiki/Emotionellt_instabil_personlighetsst%C3%B6rning#Symptom

Kommentarer
Postat av: P

hej fina du! tack för du hälsade på :) vi länkar till dig, hoppas du hittar stöd hos oss. Ett tips är att titta under Viktigaste Länkarna till vänster.

Har du EIPS? har själv varit diagnoserad det, och har flertalet intoxer bakom mig. vet hur det är, hoppas du får hjälp. Du kan alltid mejla oss om du vill skriva av dig eller ha hjälp med något! Kram P

2010-02-12 @ 20:12:28
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0