Följer en blogg

Satt precis och läste en blogg jag brukar följa,en go tjej som jag lärde känna när jag låg inne på avdelningen jag inte hatar, lika mycket som den avdelningen jag hatar, den jag nyss varit inlagd på.

Det slog mig, att min lilla "Kitty" verkar ha funnit balans i vardagen, hon har en relation som verkar underbart, hon reser, hon bjuder på sig själv i sin blogg. Jag blir glad när jag läser hennes blogg, för vissa människor, väldigt få, men vissa fastnar, och man vill veta hur det går för dem. Det är en go tjej.

 

Mitt i allt läsande kom jag att tänka på mitt ex, våra resor, och jag rös, av obehag. Inte för vår tid tillsammans, utan för att jag överhuvudtaget kom att tänka. Vill inte tänka på....

 

Lovat min dotter att vi skall gå på bio någon dag, det var för en månad sen, måste ta tag i det, jag ser henne så sällan, men det är mitt eget fel.

Min äldsta flicka kommer någon dag i veckan, hon har lov nu, och skall till sin fästman. Hon bor inte i samma stad, så vi ses aldrig, men nu är det tänkt att vi skall ses, lite jobbigt,  jag är inte i fas med mig själv, men vill ju träffa mina älskade barn...




Kommentarer
Postat av: Ida

å fina<3 va gulligt skrivet. Jag mår faktiskt bra och det är härligt. Jag vet att det låter som en klyscha men du kommer oxå dit. Tack för ditt fina inlägg. Vill du ses och ta en fika nån dag? miss u<3 Kram Kitty

2010-03-04 @ 19:17:35
URL: http://idasterneling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0