Ny design

Har surfat runt i timmar,för att finna den perfekta bloggdesignen, och jag är ju så kräsen, men till slut fann jag en bloggsida http://www.designandmakeup.se/,  och fastnade för denna . Det fanns så många fina att välja på, men just nu är det denna som gäller, men vem vet, rätt vad det är så har jag bytt.

Som sagt, idag har jag ägnat stor del av dagen att söka efter bloggdesign. Det är lätt att man halkar in på annat, och då springer tiden iväg, fortare än ett godståg. Rätt skönt, egentligen.
Inne på bloggen där jag fann den här fina designen, så lärde jag mig lite om makeup också, och det var rätt trevligt, för inte blir man för gammal för skönhetstips och makeup råd?! Inte jag ,38 är ingen ålder, men frågar man mina flickor så är jag från stenåldern.

Idag fyller min väninna 38, stort grattis till dig C, glad att ha en så fin vän som jag har i dig!

Nej, kaffepaus, ha det gott!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0