Trött

Pratat med två av mina tre döttrar i telefon idag. Den ena vill ha en ny mobil, med blommor på, den andra vill gå och se en film som har premiär nästa vecka. Så bio är spikat, nu gäller det bara att komma ihåg att boka biljetter, och med mitt minne så kan det bli spännande.

Jag är så obeskrivligt trött, har så varit den senaste månaden, trött och värk. Och mina hjärnspöken driver mig till vanvett, om de bara kunde hålla sams, nej då, de ger mig bara en massa ideèr. Vet inte jag, just nu skakar jag,vill bara få allt att försvinna, få mig att upphöra, det är så tungt.

Jag kan inte koncentrera mig på TV,jag kan inte koncentrera mig på musik, det blir bara pannkaka av allt. Och så tjatas det om att jag måste äta, men det går inte, vad skall jag göra?

Grannen vill att jag skall komma överpå en kaffe någon dag, men jag orkar inte ta på mig den där gladmasken. Hon mår inte så bra själv, hon är ung, hon har en son som är trotsigare än trotsig, men ändå så go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0