Hm...

Jag är lite fel i dagarna, eller, jag är som vanligt fel i dagarna. Ja, som vanligt, alltså inget ovanligt... Avslutade nyligen en antibiotika kur, mot UVI, och den fungerade...inte, tillbaka på ruta ett alltså, suck. Suttit och sorterat bland mina texter i dokumentmappen, men får ingen ordning på dem. Jag har börjat skriva, avbrutit, sparat, och påbörjat nytt dokument, avslutat, sparat osv. Det är mycket enklare att sitta med block och penna, än att sitta vid datorn. Jag har mer ordning på oordningen i blocket, än i de sparade dokumenten. Vad skall man säga, jag i ett väldigt litet nötskal.

Igår natt, eller tidigt i morse, så satt jag och läste grunderna i HTML, igen, har verkligen tappat allt, det mesta av allt. Egentligen så skulle jag nog kunna engageramig i kodningen,om jag bara ansträngde mig, för det är trots alltkul att kunna hantera utseende och innehåll, i ens egna hemsida, egentligen, och numer behöver man ingen bok om grunden, allt finns på nätet.

Hm, skall leta fram blocket som sagt, och skriva, bara skriva, vad jag skriver är skit samma, bara skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback