Livets låga falnar

Livet är ett mysterium, och jag är inte tt dugg intresserad av att utforska den, absolut inte. Mina dagar är räknade, och det känns befriande, jag ångrar ingenting, mer än att jag levde längre än nödvändigt. Det finns så många som kämpar för att överleva och få ett liv, och jag önskar innerligt att någon av alla dessa får min plats i jordelivet.



ALLTING HAR ETT SLUT OCH EN BÖRJAN

tack för all
kärlek som ni gav
ni var ljuset
i mitt hjärta
tindrande ögon
vackra som ett hav
underbart var ert skratt
trollade bort min smärta

tack för allt
ni delat med er
både tårar och skratt
sång och musik
era ljuva stämmor
svårt att säga nej
allt det magiska
gjorde mig så rik

allting har ett slut
och en början
ni har för alltid
stöd av varandra
jag tar ett ömt farväl
ser er sörja
men ber er att
i livet fortsätta vandra

mitt liv är slut
ert har bara börjat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0